DAŽNIAUSIA UŽDUODAMI KLAUSIMAI
1. Ar lovas galima pamatyti gyvai?
Mes prekiaujame lovomis tik internetu todėl neturime ekspozicijos. Kreipkitės į
mus dėl konsultacijos – mes visada stengsimės Jums patarti ir rasti geriausią
sprendimą
2. Ar gaminate lovas?
Taip, turime labai didelį lovų pasirinkimą ir bendradarbiaujame tiesiogiai su
gamintojais, kurie pagamins jums individualią lovą.
3. Ar galima rinktis kitokias lovų spalvas nei nurodyta svetainėje?
Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi lovos gali būti tik tokių spalvų. Jei
nėra pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje.
Prie daugumos lovų yra pateiktos gobelenų nuotraukos, vadinasi, tuos modelius
galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Atsiprašome, tačiau parinkti visiškai
kitokią baldo spalvą, kuri nėra pateikta svetainėje, nėra galimybės.
4. Ar galima pagaminti lovą kitokių matmenų?
Turime didelį lovų pasirinkimą, tad tikrai galėtume parinkti geriausią variantą
pagal Jūsų ieškomus poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime užsakyti kitokių lovų
matmenų nei nurodyta prie lovos. Tik praneškite mums, ko ieškote, ir mes jums
pagaminsime individualią lovą.
5. Kokia lovos kaina?
Visos lovų kainos yra nurodytos prie lovų. Jei yra papildomas pasirinkimas,
kaina perskaičiuojama automatiškai ir pasikeičia svetainėje pati. Kainos
pateiktos su PVM ir nemokamu pristatymu visoje Lietuvoje.
6. Koks lovos
pristatymo laikas?
Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvienos lovos. Kiekvienos
lovos pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo skirtingų
gamintojų.
7. Ar teikiate lovoms 2 metų garantiją?
Visoms lovoms yra suteikiama 2 metų garantija. Jei kažkas atsitiko, tikrai
nepaliksime Jūsų bėdoje.
8. Ką reiškia 30 dienų pinigų grąžinimo garantija?
Lovą galite grąžinti per 30 dienų ir atgauti visus sumokėtus pinigus, tačiau lovą
turi būti nesurinkta ir originalioje pakuotėje.
9. Kaip galima apmokėti už lovą?
Už lovas galima apmokėti banko pavedimu iki lovų vežimo dienos.
10. Ar lovas pristatote nemokamai?
Visoje Lietuvoje lovas pristatome nemokamai iki ten, kur gali privažiuoti
mikroautobusas.
11. Kaip galima padaryti užsakymą?
Užsakyti lovas galite per el. svetainę www.visoslovos.lt galite parašyti mums
el. laišką visoslovos@gmail.com arba galite mums paskambinti +37069263070.
Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes Jums
paskambinsime.
12. Ar išrašote sąskaitas įmonei?
Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams.
13. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?
Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu visoslovos@gmail.com
arba galite mums paskambinti +37069263070.
14. Kuriuo metu pristatote lovas?
Visada stengiamės prisiderinti prie Jums patogaus laiko. Viena diena prieš
vežant lovas būtinai Jums paskambinsime ir informuosime tikslesnį pristatymo
laiką. Taip pat pasiskambins Jums tą pačią dieną vairuotojas, kai jau bus
netoli Jūsų.
15. Ar vairuotojas užneš lovas?
Jei pasirinkote užnešimo paslaugą, tada Jums vairuotojas užneš lovas. Nemokamai
lovas pristatome iki tos vietos, kur gali privažiuoti mikroautobusas, užsinešti
reikėtų patiems. Jei reikės lovų užnešimo paslaugos, galima tai užsakyti
pačioje pradžioje darant užsakymą, tai galite pridėti papildomai iki lovų vežimo
dienos (reikia informuoti apie tai mus), arba galite susitarti su vairuotoju
jau vietoje. Tačiau ne visas lovas gali užnešti vairuotojas, nes jie yra per
sunkūs vienam žmogui. Pvz., gali būti iš Jūsų pusės žmogus ir gali padėti nešti
mūsų vairuotojas. Visada stengsimės rasti išeitį.
16. Ką daryti, jei gavote brokuotą lovą arba trūksta lovos dalies?
Jei gavote brokuotą lovą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai
mums –+37069263070. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri
brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuotos lovos dalies
nuotraukas mums el. paštu visoslovos@gmail.com. Šias nuotraukas mes
persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per
15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju išspręsime
susiklosčiusią situaciją.
17. Ką daryti, jei norite grąžinti lovą?
Jei norite grąžinti lovą, praneškite apie tai mums (el. paštu visoslovos@gmail.com
arba tel. nr. +37069263070). Svarbu, kad lova būtų nesurinkta ir originalioje
pakuotėje. Grąžinamą lovą atsiimsime per 10 d. d. Pinigus grąžinsime Jums
pavedimu sekančią dieną po lovos atsiėmimo.
18. Kaip užsisakyti/atsisakyti naujienlaiškio?
Užsisakyti naujienlaiškį galite užsakymo pildymo metu (pasirinkti varnelę, jog
norite gauti naujienlaiškį) arba svetainės pačioje apačioje galite įrašyti savo
el. paštą, jog norite gauti naujienas. Atsisakyti naujienlaiškio galite
paspaudę laiške „atsisakyti“ arba galite parašyti mums ir mes daugiau
nebesiųsime Jums naujienų laiškų.