DAŽNIAUSIA UŽDUODAMI KLAUSIMAI

 

1. Ar lovas galima pamatyti gyvai?


Mes prekiaujame lovomis tik internetu todėl neturime ekspozicijos. Kreipkitės į mus dėl konsultacijos – mes visada stengsimės Jums patarti ir rasti geriausią sprendimą

 

2. Ar gaminate lovas?


Taip, turime labai didelį lovų pasirinkimą ir bendradarbiaujame tiesiogiai su gamintojais, kurie pagamins jums individualią lovą.

 

3. Ar galima rinktis kitokias lovų spalvas nei nurodyta svetainėje?


Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi lovos gali būti tik tokių spalvų. Jei nėra pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Prie daugumos lovų yra pateiktos gobelenų nuotraukos, vadinasi, tuos modelius galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Atsiprašome, tačiau parinkti visiškai kitokią baldo spalvą, kuri nėra pateikta svetainėje, nėra galimybės. 

 

4. Ar galima pagaminti lovą kitokių matmenų?


Turime didelį lovų pasirinkimą, tad tikrai galėtume parinkti geriausią variantą pagal Jūsų ieškomus poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime užsakyti kitokių lovų matmenų nei nurodyta prie lovos. Tik praneškite mums, ko ieškote, ir mes jums pagaminsime individualią lovą.

  

5. Kokia lovos kaina?


Visos lovų kainos yra nurodytos prie lovų. Jei yra papildomas pasirinkimas, kaina perskaičiuojama automatiškai ir pasikeičia svetainėje pati. Kainos pateiktos su PVM ir nemokamu pristatymu visoje Lietuvoje. 

  

6. Koks lovos pristatymo laikas?

Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvienos lovos. Kiekvienos lovos pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo skirtingų gamintojų. 

  

7. Ar teikiate lovoms 2 metų garantiją?


Visoms lovoms yra suteikiama 2 metų garantija. Jei kažkas atsitiko, tikrai nepaliksime Jūsų bėdoje.

 

8. Ką reiškia 30 dienų pinigų grąžinimo garantija?


Lovą galite grąžinti per 30 dienų ir atgauti visus sumokėtus pinigus, tačiau lovą turi būti nesurinkta ir originalioje pakuotėje.

  

9. Kaip galima apmokėti už lovą?


Už lovas galima apmokėti banko pavedimu iki lovų vežimo dienos.

 

10. Ar lovas pristatote nemokamai?


Visoje Lietuvoje lovas pristatome nemokamai iki ten, kur gali privažiuoti mikroautobusas.

 

11. Kaip galima padaryti užsakymą?


Užsakyti lovas galite per el. svetainę www.visoslovos.lt galite parašyti mums el. laišką visoslovos@gmail.com arba galite mums paskambinti +37069263070. Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes Jums paskambinsime. 

  

12. Ar išrašote sąskaitas įmonei?


Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams. 

 

13. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?


Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu visoslovos@gmail.com arba galite mums paskambinti +37069263070.

 

14. Kuriuo metu pristatote lovas?


Visada stengiamės prisiderinti prie Jums patogaus laiko. Viena diena prieš vežant lovas būtinai Jums paskambinsime ir informuosime tikslesnį pristatymo laiką. Taip pat pasiskambins Jums tą pačią dieną vairuotojas, kai jau bus netoli Jūsų. 

 

15. Ar vairuotojas užneš lovas? 


Jei pasirinkote užnešimo paslaugą, tada Jums vairuotojas užneš lovas. Nemokamai lovas pristatome iki tos vietos, kur gali privažiuoti mikroautobusas, užsinešti reikėtų patiems. Jei reikės lovų užnešimo paslaugos, galima tai užsakyti pačioje pradžioje darant užsakymą, tai galite pridėti papildomai iki lovų vežimo dienos (reikia informuoti apie tai mus), arba galite susitarti su vairuotoju jau vietoje. Tačiau ne visas lovas gali užnešti vairuotojas, nes jie yra per sunkūs vienam žmogui. Pvz., gali būti iš Jūsų pusės žmogus ir gali padėti nešti mūsų vairuotojas. Visada stengsimės rasti išeitį.

 

16. Ką daryti, jei gavote brokuotą lovą arba trūksta lovos dalies?


Jei gavote brokuotą lovą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums –+37069263070. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuotos lovos dalies nuotraukas mums el. paštu visoslovos@gmail.com. Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju išspręsime susiklosčiusią situaciją.

 

17. Ką daryti, jei norite grąžinti lovą?


Jei norite grąžinti lovą, praneškite apie tai mums (el. paštu visoslovos@gmail.com arba tel. nr. +37069263070). Svarbu, kad lova būtų nesurinkta ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą lovą atsiimsime per 10 d. d. Pinigus grąžinsime Jums pavedimu sekančią dieną po lovos atsiėmimo.

 

18. Kaip užsisakyti/atsisakyti naujienlaiškio?


Užsisakyti naujienlaiškį galite užsakymo pildymo metu (pasirinkti varnelę, jog norite gauti naujienlaiškį) arba svetainės pačioje apačioje galite įrašyti savo el. paštą, jog norite gauti naujienas. Atsisakyti naujienlaiškio galite paspaudę laiške „atsisakyti“ arba galite parašyti mums ir mes daugiau nebesiųsime Jums naujienų laiškų.